Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

Γενικά περί ψυχής

Εισαγωγή

Στην πραγματεία αυτή θα αναλύσω την ύπαρξη ψυχής παρουσιάζοντας ΑΠΟΔΕΙΞΗ ύπαρξης αυτής καθώς και συνολικά ανάλυση της έννοιας η οποία είναι ουσιαστικά TΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ κατά πως δίδαξε ο Σωκράτης και κατ’ επέκταση ο Πλάτωνας και στη συνέχεια ο Αριστοτέλης καθώς και άλλοι αρχαίοι φιλόσοφοι. Δεν θα παρουσιάσω τα αρχαία κείμενα των φιλοσόφων που τεκμηριώνουν την αναφορά μου γιατί απλά θεωρώ ότι είναι απώλεια χρόνου τόσο εμού όσο και των αναγνωστών μου που συνήθως ενοχλούνται από την απουσία ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ το οποίο αποτελεί τον γνήσιο στοχασμό του γράφοντα. Ως ψυχή αναφέρεται και από τον Φρόυντ το “είναι”, ο οποίος σήμερα διαβάλλεται ως ο τρελός του χωριού από σύγχρονους μελετητές που παρουσιάζουν τα αμελέτητά τους ξεκινώντας από την αθεΐα τους η οποία ουσιαστικά αποτελεί ΠΑΡΑΔΟΧΗ ανυπαρξίας ψυχής και επομένως ΑΤΟΠΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ, αφού όντας ψυχολόγοι αμφισβητούν την αναγκαιότητα ύπαρξης μιας ολόκληρης επιστήμης, τον τίτλο της οποίας συνήθως φέρουν.

Σε άλλη πραγματεία θα διαπραγματευτώ την Δημιουργία του σύμπαντος από φιλοσοφική άποψη, η οποία ουσιαστικά είναι η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΘΕΟΥ αλλά και ψυχής βεβαίως.


Απόδειξη ύπαρξης ψυχής

Θα αποδείξω λοιπόν Θεολογικά την ύπαρξη της ψυχής, η οποία έχει πειραματικά αποδειχθεί με την ζύγιση ετοιμοθάνατου ανθρώπου εγκλεισμένου σε ειδικό κλίβανο, από τον οποίο δεν ήταν δυνατό να εξέλθει ΚΑΝΕΝΑ στερεό υγρό και αέριο όπως μας είναι γνωστά και ορατά. Σε άλλη περίπτωση ζυγίστηκε σκύλος και με τον θάνατο δεν υπήρξε μεταβολή στην ζύγιση ενώ στην περίπτωση του ανθρώπου υπήρξε μεταβολή 16 γραμμαρίων σε μία περίπτωση και στην επανάληψη του πειράματος μεταβολή 20 γραμμαρίων. Μένει να ζυγιστεί ετοιμοθάνατος Πίθηκος για να ολοκληρωθεί η έρευνα που θα αποδείξει αυτό που ισχυρίζονται οι Ιερείς πολλών θρησκειών ότι ο Άνθρωπος ΔΕ ΠΡΟΗΛΘΕ από τον Πίθηκο.

Η ψυχή και το σώμα των Αγγέλων όπως και του Θεού είναι από ύλη διαφορετικής υφής η οποία δεν είναι ορατή με το μάτι του θνητού μας σαρκίου. Θα εξηγήσω παρακάτω τα σχετικά.
Αν η ψυχή δεν ήταν ύλη, τότε τι από εμάς θα μεταφέρονταν στον χώρο αναπαύσεως;
Σε τι θα δίνονταν νέα ζωή που θα ήταν συνέχεια της προηγούμενης;

Πως θα δίνονταν συνέχεια στην ΥΠΑΡΚΤΗ Αυτή ζωή;

Αν η ψυχή δεν είναι ύλη τότε είναι ολοφάνερο ότι ομιλούμε για μια αθάνατη ιδέα ΚΑΙ ΟΧΙ για ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

Παραδέχονται λοιπόν πολλοί ότι η ψυχή είναι η Πνοή του Θεού αλλά δεν παραδέχονται ότι αυτή είναι ύλη.

Όταν εκπνέει κάποιος από εσάς δεν βγαίνει αέρας; Ο αέρας αυτός δεν είναι υλικός;
Γιατί λοιπόν δέχονται ότι από τον ΥΠΑΡΚΤΟ Θεό εξάγεται η "ανύπαρκτη" Πνοή Του; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;;

Αν δεχθούμε ότι η Πνοή του Θεού είναι ανύπαρκτη αρνούμαστε την Ύπαρξη Αυτού. Γεγονός που οδηγεί σε ΑΤΟΠΟ.

Το κενό ορίζεται από απουσία ύλης στον χώρο των φιλοσόφων γεγονός που οδηγεί αυτούς στην αθεΐα αφού παρατηρούν ότι η διδασκαλία των Ιερέων τους οδηγεί σε άτοπα.
Θυμίζω εδώ κάπου το "κατ΄εικόνα και καθ΄ομοίωσιν". Αφού είμαστε η εικόνα Του και ΥΠΑΡΚΤΟΙ άρα και Αυτός είναι ΥΠΑΡΚΤΟΣ με Πνοή που βγαίνει από ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ η οποία αποτελεί την ΥΛΗ Ύπαρξης Του το νεφελώδες υλικό (νέφες) που τον περιβάλλει και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΗΤΑΝ ΟΡΑΤΟΣ ΠΟΤΕ από ΚΑΝΕΝΑ. Αν οι νέφες δεν είναι Ύλη τότε και ο Θεός είναι άυλος και ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ. ΑΤΟΠΟ αφού έχω τεκμηριώσει εδώ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ την ύπαρξη αυτού.

Ως λογισμός ορίζεται ένα ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΝΟΛΟ σκέψεων που δίνει νόηση στις επισημασμένες έννοιες ή μπορεί να αποτελεί περιγραφή υλικών, ιδεών, εικόνων και κάθε άλλου είδους περιγραφή.

Η αναφορά μου στον λογισμό έγινε για να εξηγήσω ότι τα ζώα δεν έχουν ικανότητα εξαγωγής λογισμών και απλά αισθάνονται διαμέσω της καρδιάς τους η οποία μοιάζει με ψυχή αλλά δεν φέρει αθανασία στα ζώα.

Για να γίνουν κατανοητά θα επεξηγήσω ένα σημείο από το βιβλίο της Γεννέσεως.
....«Και είπεν ο Θεός: Ας γεμίσωσι τα ύδατα εν αφθονία, νηκτά έμψυχα, και πετεινά πετώμενα επάνωθεν της γης κατά το στερέωμα του ουρανού. Και εποίησεν ο Θεός παν έμψυχον κινούμενον, και είπεν ο Θεός: Ας γεμίσει η γη ζώα έμψυχα, κατά το είδος αυτών, κτήνη και ερπετά και ζώα της γης, κατά το είδος αυτών. Και έγινεν ούτω».

Απλά και κατανοητά: "Ας γεμίσει η γη ζώα έμψυχα, κατά το είδος αυτών" Αυτή η φράση αφορά την Δημιουργία των ζωόμορφων ΑΘΑΝΑΤΩΝ μορφών ζωής και ακολούθως λέει το κείμενο "κτήνη και ερπετά και ζώα της γης, κατά το είδος αυτών" και αυτό είναι το κομμάτι που αφορά τα ΕΜΒΙΑ αλλά ΑΨΥΧΑ ΖΩΑ. Τα κτήνη είναι τα ζώα που βλέπουμε εμείς στην Γη κατά τον τρόπο που χρησιμοποιούνταν η λέξη "κτήνη" στην αρχαιότητα γιατί σήμερα είναι λίγο διαφορετική η έννοια αυτής.

Επιστρέφω στην αρχή του ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΑΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ για να εξηγήσω περί των πλασμάτων που είναι έμψυχα και ΑΘΑΝΑΤΑ μέχρι την Δευτέρα Παρουσία ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΡΑΤΑ από τον άνθρωπο αφού έχουν σώμα με ύλη όμοια με αυτή των αγγέλων που είναι λευκό φως και συγκεκριμένα αποτελείται από την ύλη που στην αρχαία Αραμαϊκή ονομάστηκε "νέφες".

"Ας γεμίσωσι τα ύδατα εν αφθονία"

Είναι η φάση της Δημιουργίας που αφορά την παρουσία νερού στη Γη.

"νηκτά έμψυχα, και πετεινά πετώμενα επάνωθεν της γης κατά το στερέωμα του ουρανού"
Αφορά την Δημιουργία των Μεταρσίων, Πολυόμματων, Εξαπτερύγων, Πτερωτών που είναι οι ζωόμορφες ΕΜΨΥΧΕΣ μορφές ζωής. "νηκτά έμψυχα" είναι τα Μετάρσια και τα Πτερωτά και "πετεινά πετώμενα" είναι τα Εξαπτέρυγα και τα Πτερωτά. Αυτά έχουν την ικανότητα να ίπτανται όπως και οι άγγελοι και τα φτερά που τους αποδίδονται σε όσες περιπτώσεις τα πλάσματα δεν φέρουν φτερά, είναι αλληγορική αναφορά.

Αν οι Άγγελοι έφεραν φτερά τότε αυτοί δεν θα είχαν δημιουργηθεί κατ’ εικόνα και ομοίωση του Θεού όπως είναι γενικά παραδεκτό και κατά συνέπεια και ο άνθρωπος θα έφερε φτερά υπαρκτά τα οποία βεβαίως δεν έχει. Είναι κατανοητό λοιπόν ότι στις Ιερές Γραφές υπάρχουν ΠΑΜΠΟΛΕΣ αλληγορικές χρήσεις λέξεων που συχνά δεν είναι σε θέση να εξηγήσουν πληθώρα Ιερέων και Θεολόγων της Ορθοδοξίας μας.

Τα ζώα (κτήνη) έχουν ένα υποτυπώδες είδος ψυχής, που ορίζεται με την παρουσία καρδιάς στα ζώα, η οποία λειτουργεί όπως στον άνθρωπο ως ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΣΘΗΣΗΣ της αγάπης και του μίσους των δύο αυτών αισθήσεων ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι υπάρχουν αλλά αρνούνται να τις παραδεχθούν ως υπαρκτές αισθήσεις. Σε επόμενο κεφάλαιο θα παρουσιάσω τον ΟΡΘΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ της ψυχής την έννοια της οποίας έχουν συντρίψει οι ψυχολόγοι αρνούμενοι να δεχθούν ότι η Θεοσοφία μπορεί να έχει ορθή γνώση σχετικά.

Τέλος θέλω να κλείσω αυτό το κεφάλαιο με την ενημέρωση ότι οι Ασώματες Δυνάμεις είναι οι Δυνάμεις του σύμπαντος και όπως ελευθερώθηκαν με τον Λόγο του Θεού για να επιτευχθεί η Δημιουργία. Αυτές είναι ΑΥΛΕΣ και μέσα σε αυτές υπάγονται ακόμη και οι ευχές που δίνουμε κάθε μέρα με την ευχή της καλημέρας. Με την ευχή αυτή γίνεται μία απειροελάχιστη υποκίνηση Ασώματων Δυνάμεων για να επιτευχθεί αυτό που ορίσαμε με τον λόγο μας, ενώ οι κατάρες υποκινούν δυνάμεις προς το κακό και καλό είναι να αποφεύγονται. Ενημερώνω σχετικά γιατί υπάρχει μεγάλη παρανόηση σχετικά με το άυλο και το υλικό στους Ιερείς και τους Θεολόγους μας που παρασύρονται από Γραφές Αγίων οι οποίοι δεν είχαν λάβει γνώση ακόμη των σχετικών κατά τον χρόνο που ολοκλήρωσαν την συγγραφή τους. Μερικοί ενδέχεται να έχουν μεταγενέστερες Γραφές που διορθώνουν πρότερα λάθη τους, αλλά οι αναγνώστες του παλαιότερου συγγράμματος συχνά οδηγούνται στις σχετικές παρανοήσεις.
Θυμίζω ότι το πληρέστερο Κείμενο που υπάρχει είναι η Καινή Διαθήκη και όπως αυτή έχει εγκριθεί από την Ιερά Σύνοδο. ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΟΤΕ Κείμενο που δεν φέρει την έγκριση αυτή και να είστε προσεκτικοί στα αναγνώσματα των χρόνων ΚΑΙ ΟΧΙ της Παλαιάς απλά Διαθήκης μου έλεγε ο Γέροντας και Πνευματικός μου ο οποίος εδώ και ένα χρόνο μετακόμισε στην Γειτονιά των Αγγέλων και είναι ΚΟΙΝΗ η πεποίθηση ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ότι είναι Άγιος πλέον.


Διαχωρισμός της ψυχής

Επειδή διάφορα λέγονται για την ψυχή οφείλω να σας παρουσιάσω την γνώση που πρωτοέλαβα στα χρόνια μου στο Δημοτικό. Τότε ο Δάσκαλος μας είχε πει ότι η ψυχή διαχωρίζεται στον νου και την καρδιά. Ο νους είναι αυτός που ορίζει τους λογισμούς του ανθρώπου και η καρδιά είναι αυτή που αισθάνεται την αγάπη και το μίσος. Τότε μάλιστα θυμάμαι κατά λέξη τα λόγια του, μας είπε ότι οι δύο αυτές αισθήσεις δεν είναι γενικώς παραδεκτές αν και είναι ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Οι ψυχολόγοι λοιπόν μην έχοντας μελετήσει επαρκώς τον άνθρωπο αδιαφορούν για το γεγονός ότι η καρδιά αισθάνεται την αγάπη, γεγονός που αποτυπώνεται με το πετάρισμα της καρδιάς στον πρώτο έρωτα, αλλά και με τον ΒΑΘΥ ΠΟΝΟ ΚΑΡΔΙΑΣ όταν χάνεται ένας άνθρωπος που έχουμε αγαπήσει. Είναι ένας πόνος που όσοι τον έχουν νιώσει ξέρουν ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟΣ αφού έχουν κάνει εξετάσεις που έδειξαν την καρδιά να χαίρει ΑΚΡΑΣ ΥΓΕΙΑΣ. Τα παραπάνω αποτελούν φυσικά άλλη μια απόδειξη ύπαρξης ψυχής θεωρητική αυτήν την φορά.

Είναι ΠΑΜΠΟΛΑ τα Θεολογικά βιβλία που αναφέρουν τον διαχωρισμό αυτό και που αναλύουν τον νου εξηγώντας τα περί λογισμών τα οποία είναι δυσνόητα στους περισσότερους. Η περιορισμένη σκέψη είναι η αιτία για την κατάντια όσων δεν κατανοούν τα σχετικά, η οποία ορίστηκε από την παρωπιδιασμένη σκέψη στην οποία τους υπέβαλλαν ΚΑΚΙΣΤΟΙ διδάσκαλοι.


Πως και πότε δημιουργείται η ψυχή.

Ο Θεός και ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ μας όρισε και η ψυχή σχηματίζεται στην μήτρα της μητέρας με την ολοκλήρωση του πρώτου μήνα κύησης ΑΚΡΙΒΩΣ. Ο δορυφόρος της γης Σελήνη ορίστηκε και ολοκληρώνει τον κύκλο της ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ορίστηκε από τον Θεό η ολοκλήρωση της γνωστής περιόδου της γυναικός και μάλιστα με ΑΚΡΙΒΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ, γεγονός που έχει αφήσει ΕΚΠΛΗΚΤΟΥΣ τους επιστήμονες όταν ανακάλυψαν την ομοιότητα αυτή. Είναι φυσικά ορισμοί Θεού όλα αυτά που ορίστηκαν δια του Λόγου ΚΑΙ ΜΟΝΟ για όσο αφορά την γυναίκα και με ΕΝΤΟΛΗ στους Αρχαγγέλους σχετικά με την τροχιά της Σελήνης η οποία φυσικά ορίστηκε με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ακόμη και μετά τον εκτροχιασμό της γης από τον κομήτη που όρισε την εξαφάνιση των δεινοσαύρων. Στην πραγματεία περί σύμπαντος θα αναλυθούν περισσότερο τα σχετικά.

Κάθε αγέννητο μωρό που έχει αποβληθεί ή δολοφονηθεί δια της έκτρωσης μετά την πρώτη περίοδο, έχει οριστεί και ΑΞΙΖΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ με τρόπο που ΜΟΝΟ η σοφία του Θεού μπορεί να ορίσει. Κάθε μωρό που θα γεννηθεί αλλά δεν θα ζήσει την ζωή όπως όλοι μας φυσικά σώζεται και ανέρχεται εις τους ουρανούς και ορίζετε η θέση του στην γειτονιά των Αγγέλων και εκεί όπου κοιμούνται ΟΛΕΣ οι θανούσες ψυχές. Παρακάτω θα παρουσιάσω την γειτονιά των Αγγέλων.


Τι γίνεται με τις ψυχές που φεύγουν από την Γη

Οι ψυχές που βιώνουν την θνητότητα ομοίως με όσα περιέγραψα για τα μωρά παραλαμβάνονται από τον Φύλακα Άγγελο ο οποίος τοποθετείτε ΕΙΔΙΚΑ για αυτόν τον σκοπό και μας προστατεύει από τους δαιμόνιους (πονηρούς) λογισμούς που αποστέλλουν τα αποστατημένα πλάσματα από τον Τόπο Εξορίας και όπου βρίσκονται. Ο Φύλακας Άγγελος ανάλογα με τις Εντολές που του έχει μεταφέρει ο Άγιος Πέτρος οδηγεί την ψυχή στην κατάσταση ύπνου. Αν έχει οριστεί πρότερο “πέρασμα” στην αιώνιο ζωή τότε οι ψυχές παρουσιάζονται ενώπιον της Αγίας Τριάδας η οποία ΑΜΕΣΩΣ Μετουσιώνει την ψυχή σε νέο σώμα και εκεί απολογούνται αν δεν έχουν απολογηθεί στην θνητή ζωή. Τότε ο Κύριος είναι ιδιαίτερα αυστηρός αρχικά για το γεγονός της ανυπακοής που επέδειξαν οι ψυχές σε όσα Αυτός όρισε και αυτό αφορά τους Ορθόδοξους και όσους αιρετικούς έχουν την Εξομολόγηση στα τελετουργικά τους, ενώ τους υπόλοιπους τους αντιμετωπίζει απλά με αυστηρότητα για ορισμένα από τα σοβαρά αμαρτήματα που διέπραξαν. Μετά το πέρας της διαδικασίας και αφού η Αγία Τριάδα τους ανακοινώνει όσα πρέπει να ξέρουν οδηγούνται στον χώρο αναπαύσεως όπου βλέπουν τους οικείους τους.

Οι ψυχές που δεν θα περάσουν στην αιώνιο ζωή αμέσως μετουσιώνονται σε νέο σώμα εκεί όπου θα κοιμούνται από την Αγία Τριάδα κατά τον χρόνο που έχει οριστεί. Κατά το διάστημα αυτό ο Φύλακας Άγγελος προστατεύει τις ψυχές αυτές και μέχρι να ολοκληρωθεί η μετουσίωση αφού η ψυχή δίχως σώμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ. Διευκρινίζω ότι το σώμα είναι σάρκα για την θνητή ζωή ενώ για την αιώνιο είναι Ύλη από τις γνωστές “νέφες” της αρχαίας Αραμαϊκής που αποτελούν το Λευκό Φως που περιβάλλει τον Ένα Θεό και ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΝΤΩΝ.


Η γειτονιά των Αγγέλων

Η Γειτονιά των Αγγέλων είναι ο χώρος αναπαύσεως των ψυχών ή αλλιώς η τοποθεσία την οποία εννοούσε ο Κύριος όταν έλεγε "εις τους ουρανούς".
Η φράση "εις τους ουρανούς" προέκυψε από την άγνοια του κόσμου τότε που ο Κύριος έζησε με την θνητή μορφή, περί σύμπαντος και την δομή που είναι σήμερα γνωστή. Ο Κύριος είχε τον τρόπο Του και μιλούσε με τρόπο ο οποίος έπρεπε να γίνει κατανοητός από τους τότε ακροατές Του και έτσι δόθηκε μία επιμέρους ορολογία η οποία πλέον δεν χρησιμοποιείται, με αποτέλεσμα να παρανοούν τις έννοιες όσοι έχουν την σχετική άγνοια.
Μερικοί ψάχνουν να βρουν ουρανούς, κάποιοι ψάχνουν δίδυμα φεγγάρια και άλλα ανόητα που έχουν λεχθεί και έχουν ορίσει ως τοποθεσία αναπαύσεως των ψυχών, με κορύφωση τον κάτω κόσμο των Αρχαίων Ελλήνων. Ο Άδης, το μορφής Κενταύρου αυτό πλάσμα, από αντίδραση προς τον Πατέρα όλων που έλεγε στους ανθρώπους ότι θα οδηγηθούν "εις τους ουρανούς", βάφτισε ως κάτω κόσμο τον κόσμο των νεκρών και αυτοορίστηκε ως ο Θεός και ως το πρόσωπο που έχει τα κλειδιά του κάτω κόσμου.

Ο Θεός από αγάπη προς αυτό το πλάσμα του το επέτρεψε και ονόμαζε συχνά τον χώρο αναπαύσεως των νεκρών με την φράση "εις Άδου" για να ικανοποιήσει την επιθυμία του Άδη, αλλά και για να τον οδηγήσει σε Μετάνοια. Μετά την Σταύρωση ο Κύριος του επέτρεψε να παραλαμβάνει αυτός τις ψυχές που δεν αξίζουν σωτηρία και να τις οδηγεί στον Τόπο Εξορίας. Αυτή η αγάπη του Θεού θα έχει αποτέλεσμα και κάποια στιγμή θα Μετανοήσει το εξαιρετικά κακόψυχο πλάσμα της αρχαιότητας, αφού σκότωσε υπεράριθμους ανθρώπους που αντισταθήκαν στο θέλημά του. Ο εγωισμός του από την Αγάπη που δέχθηκε από την Αγία Τριάδα έχει μετριαστεί εδώ και αιώνες και σήμερα ήδη ζει μερικώς "εν Μετανοία". Όταν ωριμάσει αυτή, θα ζητήσει ως Άσωτος Υιός να επιστρέψει κοντά στις ΑΓΚΑΛΕΣ του Πατέρα όλων μας. Τότε που θα επιστρέψει θα αναλάβει ΓΙΑ ΟΛΕΣ τις ψυχές και όχι για τις ψυχές που αξίζουν σωτηρία όπως ισχύει σήμερα, ο Άγιος Πέτρος κατά πως έχει υποσχεθεί ο Κύριος και κατά πως οδηγεί τον Φύλακα Άγγελο του κάθε ένα από εμάς όταν φεύγουμε από την ζωή, να μας τοποθετεί εκεί που η Αγία Τριάδα όρισε και δίπλα στους οικείους μας που έχουν φύγει πρότερα. Ο Άγιος Πέτρος πρώτος μαθαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ την θέση κάθε νεκρού που θα ανέλθει εις τους ουρανούς και ενημερώνει ΚΑΘΕ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ για να οδηγηθεί κάθε ψυχή, εκεί που έχει ορίσει ο Θεός. Στη συνέχεια θα προσθέσω περισσότερες λεπτομέρειες για τον ορισμό της θέσης.

Ο χώρος αναπαύσεως των ψυχών είναι ένα νεφέλωμα στο σύμπαν στο οποίο έχει ορίσει ο Θεός να προστατεύει ΟΛΕΣ τις ψυχές που ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ μέχρι να τις ξαναδώσει και πάλι ζωή. Το νεφέλωμα αυτό το συγκεκριμένο ορίστηκε και έχει ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ προς τον Ήλιο (φως) την ώρα της Θείας Λειτουργίας. Θυμίζω την φράση του Κυρίου "εγώ ειμί το Φως..." και κάθε ερμηνεία που θα αποδοθεί σε αυτή μπορεί να είναι σωστή. Φως είναι ο Κύριος γιατί η ύλη η οποία αποτελεί το Σώμα της Αγίας Τριάδος είναι από Λευκό Φως, αλλά Φως είναι ο Κύριος γιατί Φωτίζει τον νου των Μοναχών και των πιστών για να κατανοήσουν τον Λόγο Αυτού. Φως είναι επίσης και αυτό που βλέπουμε προς τον Ήλιο, ο οποίος Θεοποιήθηκε επειδή είναι φως κατά πως έλεγε ο Πατέρας όλων πριν την έλευση του Υιού Του, Κύριο Ιησού Χριστό.

Δηλαδή το τρίωρο της Θείας Λειτουργίας κοιτώντας την Ανατολή στην ίδια ευθεία που είναι το βλέμμα μας κοιτάζοντας το τέμπλο του ναού, είναι και το νεφέλωμα που αποτελεί την Γειτονιά των Αγγέλων.

Είναι προφανές ότι όλοι οι Ιερείς θέλουν την καθορισμένη ώρα να γίνεται η Θεία Λειτουργία για να μπορούμε κοιτάζοντας το Ιερό να απευθύνουμε τις πολύ μεγάλες ευχές με τις οποίες ενωνόμαστε προς τον Θεό και Πατέρα μας ή καλύτερα προς την Αγία Τριάδα.
Όταν μία ψυχή φεύγει από την ζωή ο Φύλακας Άγγελος την οδηγεί στο νεφέλωμα που προανέφερα. Αν η ψυχή αυτή αποτελούσε μία από τους ανθρώπους της αγάπης οδηγείται απευθείας ενώπιον της Αγίας Τριάδος και αναλαμβάνει εκείνη την στιγμή το νέο και Μετουσιωμένο σώμα. Το γεγονός αυτό ονομάζεται πέρασμα στην αιώνιο ζωή και αυτή την εμπειρία την βιώνουν οι αγνές ψυχές όπως προείπα ή οι ψυχές που είχαν μεγάλη Μετάνοια. Το ύψος Μετανοίας που απαιτείται αυξάνεται ανάλογα με την ποιότητα και την ποσότητα των Αμαρτημάτων, κατά πως ορίζει ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ο Κύριος Ιησούς Χριστός. Για να περάσει κάποιος στην αιώνιο ζωή φεύγοντας από αυτήν την θνητή αμέσως, χρειάζεται να έχει ακολουθήσει τον ΟΡΘΟ ΔΡΟΜΟ όπως ο Κύριος ολοκλήρωσε ορίζοντας τα σχετικά με τον Μυστικό Δείπνο. Είναι το γνωστό τρίπτυχο Μετάνοια- Εξομολόγηση- Θεία Μετάληψη. Έχω ήδη αναφέρει ότι ο Κύριος ορίζει ΠΑΝΔΙΚΑΙΑ και το πέρασμα το βιώνουν ακόμη και αγνές ψυχές που δεν έχουν λάβει την Θεία Μετάληψη αν είναι άνθρωποι της αγάπης. Αυτό ορίστηκε γιατί πολλοί πίστεψαν σε καταρρεύσεις του Λόγου του Θεού που ορίστηκαν από ανθρώπους που θέλησαν να εκμεταλλευτούν οικονομικά τις μάζες, με εράνους όπως έπραττε από τα πρώτα χρόνια ο Απόστολος Παύλος για να στείλει βοήθεια όπου πεινούσε ο κόσμος. Σήμερα η Αποστολική Διακονία της Ελλάδος έχει αναλάβει και παραδίνει άπειρα στον αριθμό συσσίτια ανά τον κόσμο και αντί οι περισσότεροι να βοηθήσουμε το έργο αυτό, κατηγορούμε ασύστολα όλους του Ιερείς ότι κερδοσκοπούν. Οι άνθρωποι αυτοί διδαχθήκαν να μην γνωρίζει η αριστερά τους τι ποιεί η δεξιά τους και δεν διαφημίζουν το πολυδιάστατο έργο που επιτελούν. Σήμερα στο λυπηρό φαινόμενο που συναντούμε ενός διεφθαρμένου Ιερέα, εμείς ισοπεδώνουμε ολόκληρη την Ιεροσύνη και αυτοοριζόμαστε ως κατακριτές των ανθρώπων που αγωνιούν στην πλειοψηφία τους για την δική μας σωτηρία ξεχνώντας να ασχοληθούν με την δική τους σωτηρία.

Ξέρω ότι ξέφυγα, αλλά νομίζω ότι έπρεπε να κάνω αυτήν την αναφορά.

Η ψυχές αυτές όταν λάβουν την ΑΓΑΠΗ του Θεού οδηγούνται εκεί που θα κοιμηθούν και αφού δουν όλους τους οικείους τους κοιμούνται δίπλα στον σύντροφο της ζωής τους. Αν δεν έχουν ζευγαρώσει στην θνητή ζωή τους προτείνεται σύντροφος από την Αγία Τριάδα τον οποίο αποδέχονται και ο οποίος τους αποδέχεται επίσης. Αν ζει και δεν τον έχουν συναντήσει στην θνητή ζωή, τότε τον βλέπουν με τα μάτια των Αγγέλων και κοιμούνται. Αν έχει κοιμηθεί πριν από αυτούς, τότε τον βλέπουν λίγο πριν κοιμηθούν από κοντά, αφού σε κάθε περίπτωση που προανέφερα τον έχουν δει την ώρα που προτείνεται αυτός από την Αγία Τριάδα. Οι Άγγελοι δείχνουν κάποιες λεπτομέρειες της ζωής του συντρόφου, ενώ η Αγία Τριάδα δείχνει την εικόνα αυτού ΜΟΝΟ.

Αν κατά την διάρκεια της ζωής υπάρχουν περισσότεροι από ένας σύντροφος, τότε η Αγία Τριάδα ρωτά και επιλέγεται το πιο αγαπητό πρόσωπο. Σε περιπτώσεις που δυσκολεύονται να αποφασίσουν το πρόσωπο ορίζεται από την Αγία Τριάδα η οποία ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΤΡΙΣΒΑΘΑ ΚΑΘΕ ΨΥΧΗΣ και ΞΕΡΕΙ ποιος είναι ο ιδανικός σύντροφος αλλά και συνδυάζοντας την αποδοχή αυτού, γιατί συχνά το πρόσωπο που αγαπούν ορισμένοι έχει επιλέξει άλλο σύντροφο και έτσι δεν είναι διαθέσιμο.

ΟΛΟΙ δικαιούνται ΜΟΝΟ ένα σύντροφο στην ζωή και στις περιπτώσεις διαζυγίων ορίζεται συχνά και είναι το ίδιο πρόσωπο με το οποίο έχουν ζήσει μεγάλο χρονικό διάστημα οι δύο σύντροφοι γιατί συχνά κάποια καπρίτσια χωρίζουν ανθρώπους που κατά βάθος ΥΠΕΡΑΓΑΠΙΟΥΝΤΑΙ.

Εδώ έχει μεγάλη σημασία η διδασκαλία της Κλίμακας για την οποία ήδη παρουσίασα μια πραγματεία, γιατί αν κάποιος έχει ανέβει υψηλά σε αυτήν έχει την δυνατότητα και ΧΤΙΖΕΙ την ζωή του με τον σύντροφό του σε θεμέλια ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ. Αν αυτό γίνεται από τους δύο συντρόφους τότε διαζύγια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Ο Θεός ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΔΙΑΖΥΓΙΑ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ την δυστυχία των ανθρώπων αλλά δεν μπορεί να παραβιάζει την ελευθεροβουλία που ο Ίδιος μας έχει δώσει γιατί έτσι θα ήταν άτομο που θα ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ αφού θα ήμασταν υποχείρια όργανα Αυτού και αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΟ από την ΑΓΑΠΗ που είναι ο Θεός.

Η Ελευθεροβουλία είναι η πιο σημαντική έννοια που πρέπει να έχει στον νου του κάποιος που μελετά τα Θεολογικά για να κατανοήσει τις ΑΛΗΘΕΙΕΣ του Λόγου Του Θεού. Η αγάπη επίσης είναι εξίσου σημαντική έννοια την οποία αν αφαιρέσεις οδηγήθηκες με μαθηματική ακρίβεια σε πλάνες όπως υπεράριθμος αριθμός πιστών, αλλά και πολλοί από τους Ιερείς και Μοναχούς της Ορθοδόξου εκκλησίας μας.

Κλείνω την αναφορά στον Τόπο Κοίμησης, λέγοντας πως κάθε ψυχή που φεύγει από την Γη και αξίζει σωτηρία οδηγείται και κοιμάται ΔΙΠΛΑ στον σύντροφο και στους γονείς, δίπλα στα αδέρφια και στους προγόνους του και εκεί είναι που θα ξυπνήσουμε κάποια στιγμή ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Εγώ θα είμαι σε κάποιο σημείο και λίγο παραπέρα θα είσαστε και εσείς.

Στις περιπτώσεις εγκλημάτων αν δεν συγχωρέσουν τους εγκληματίες τα θύματα, τότε ορίζει ο Θεός και ΠΟΤΕ δεν θα συναντηθούν ακόμη και αν είναι αδέρφια μεταξύ τους. Έτσι καλά είναι όλοι να ζητούμε συγνώμη και να γίνεται αποδεκτή αυτή, για να μπορέσουμε να συμβιώσουμε στην αιώνιο ζωή.

Στον ίδιο χώρο που ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΘΕ ΨΥΧΗ ο Θεός μένουν οι μυριάδες Αγγέλων αλλά και τα πλάσματα που έπλασε ο Θεός ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. Οι άγγελοι και τα πλάσματα αυτά είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ και έχουν υποταχθεί ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ στο ΘΕΛΗΜΑ του Θεού. Οι Άγγελοι Ευλογούν ΚΑΘΕ ψυχή στην Γη και τα πλάσματα απλά προσεύχονται από αγάπη για πολλές ψυχές και το μεγαλύτερο μέρος της προσευχής τους αναλώνεται για την Μετάνοια των συντρόφων τους που έχουν αποστατήσει. Έρχονται συχνά κοντά μας και προσεύχονται για εμάς, όταν δουν πόνο στην ψυχή μας. Αυτό λαμβάνει χώρα από τους Αγγέλους αλλά και από τα πλάσματα που προανέφερα που είναι τα γνωστά Μετάρσια, Εξαπτέρυγα, Πτερωτά, Πολυόμματα. Ανέφερα για αυτά στην πραγματεία περί Θεϊκού Σχεδίου.

Πολλοί Άγγελοι όταν έχουν προστατεύσει ψυχές που έχουν αυτοκτονήσει, έχουν τόσο μεγάλη θλίψη που ζητούν την ελευθερία τους και μένουν στην Γειτονιά των Αγγέλων μέχρι να συνέλθουν από την πολύ μεγάλη Θλίψη. Το διάστημα αυτό προσεύχονται ΜΟΝΟ για την σωτηρία της ψυχής που προστάτευαν και ΔΕΝ ΕΥΛΟΓΟΥΝ παρά μόνο όσες ψυχές βρίσκονται στον Χώρο αναπαύσεως. Όταν συνέλθουν επαναθέτουν τον εαυτό τους στην διάθεση της Αγίας Τριάδος και Ευλογούν του Πάντες. Ο Θεός ορίζει έπειτα πως θα επανέλθουν και θα υπηρετήσουν τον άνθρωπο και τους τοποθετεί συχνά ανάμεσα στους απογόνους των οικογενειών τους ή σε οικογένειες που αγαπούν ή θα αγαπήσουν αφού ο βίος τους θα έχει πολλά κοινά. Αυτό λαμβάνει χώρα ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους Αγγέλους.

Οι Άγιοι ΥΠΕΡΑΓΑΠΟΥΝ τον άνθρωπο παρά το γεγονός ότι πολλοί είναι αυτοί που τους υβρίζουν και αμφισβητούν την Μετάνοιά τους ή την ΠΑΝΑΓΝΗ πορεία τους με ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ τον Άγιο Νεκτάριο αλλά και τον Άγιο Βησσαρίωνα της Μονής Αγάθωνος.
Ενημερώνω όπως μου έγινε γνωστό από τον Πνευματικό μου ότι το σκήνωμα του Αγίου Βησσαρίωνα της Μονής Αγάθωνος μετατράπηκε σε μούμια από σκήνωμα, από τον ίδιο τον Κύριο ο οποίος θύμωσε με την “δυσωδία” που παρουσιάστηκε την εποχή εκείνη με τους κριτές που ΟΛΟΙ έκριναν ότι δεν έπρεπε να γίνει αυτό που όρισε ο Κύριος δηλαδή η Αγιοποίηση του τότε Γέροντα Βησσαρίωνα. Έτσι επέτρεψε να λειώσει και να αναδύει μία ευωδία την οποία ΠΟΤΕ δεν μπορούν α παράγουν αρωματοποιοί αλλά και ΠΟΤΕ να προσδιορίσουν.
ΠΡΟΚΑΛΩ να βρεθεί ο άνθρωπος που θα παράγει αυτό που κατηγορούν τους Μοναχούς ότι παράγουν και διαχέουν στους χώρους όπου η Αγία Τριάδα όρισε να αποτελεί Τόπος Προσκυνήματος για να ανέλθει η Προσευχή των Πιστών στο επίπεδο εκείνο που θα ορίσει την ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΙΣΤΗ και τελικά την θαυματοποίηση με ΕΝΤΟΛΗ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.
Τα θαύματα γίνονται φανερά ΜΟΝΟ αν υπάρχουν ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΔΑΚΡΥΩΝ και σε πιστούς οι οποίοι διαθέτουν μεγάλη πίστη. Στους υπόλοιπους όταν δεν είναι δυνατή η πίστη ο Κύριος φροντίζει και θαυματοποιεί με τρόπο που δεν είναι τόσο φανερό το θαύμα. Αυτό λαμβάνει χώρα όταν κάποιος από τους συγγενείς απευθύνεται σε Γέροντα Μοναχό και πνευματικό του ο οποίος μπορεί και έχει προσευχές δακρύων κατά πως περιγράφονται και οι προσευχές του Αγίου Νεκταρίου στο βιβλίο που τον παρουσιάζει ως Άγιο του αιώνα μας.

Συχνά πρέπει πιστοί να αδράξουν την ευκαιρία και να οδηγηθούν στην Μετάνοια για να γλυτώσουν από την επερχόμενη "πτώση" η οποία προδιαγράφεται αν συνεχίσουν και μείνουν απομακρυσμένοι του Θεού.

Αυτοί που δεν αξίζουν σωτηρία μεταφέρονται στον Τόπο Εξορίας ο οποίος βρίσκεται Δυτικά κατά την ώρα της Βάπτισης που ορθό είναι να γίνεται ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ την Θεία λειτουργία. Αυτός είναι ο λόγος που ο Ιερέας δείχνει στον ανάδοχο και φτύνει κατά την Δύση απεταξάμενος τον Σατανά εκ μέρους του μωρού και όπως ΟΡΘΟ ΕΙΝΑΙ η βάπτιση να γίνεται λίγους μήνες μετά την γέννηση αν και ο Θεός ορίζει για όσους αξίζουν σωτηρία και οι ειδικές ευχές δίνονται κατά την γέννηση ή κατά την αποβολή ή έκτρωση, τα οποία μωρά ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΑ ΣΩΖΟΝΤΑΙ αφού ο Θεός ορίζει την αποκατάσταση ΚΑΘΕ ΑΔΙΚΙΑΣ.


Επίλογος

Μετά από όλα αυτά μπορείτε να καταλάβετε πόσο επιφανιακά εξετάζουν την ψυχή οι περισσότεροι από τους ψυχολόγους ψυχιάτρους. Η επιστήμη την οποία φέρουν απομακρύνθηκε από την ΑΛΗΘΕΙΑ περί ψυχής τόσο όπως αυτή διδάχθηκε από τους Έλληνες φιλοσόφους και ειδικά από τον Πλάτωνα, αλλά και από τον μεγάλο δάσκαλο τον Φροϋντ ο οποίος είχε προσεγγίσει την έννοια της ψυχής με παρόμοιο με αυτόν που μας αναφέρει η Θεολογία τρόπο. Για να μειωθούν οι απόψεις του εξαιρετικού αυτού δασκάλου περί ψυχής κατηγορήθηκε ως ψυχικά άρωστος και σήμερα η σχετική διαβολή μένει και οδηγεί στο σκοτάδι πολλούς μελετητές οι οποίοι διδάσκονται μεροληπτικά την γνώση την οποάι φέρουν. Οστόσο η έρευνα έχει προχωρήσει και θα προχωρήσει σε ακόμη μεγαλύτερο επίπεδο αφού θα υποβοηθούνται οι ουσίες που παράγονται από το σώμα και υποκινούνται από την ψυχή. Είναι η γνωστή αναφορά των αρχαίων Ελλήνων "Νους υγιείς εν σώματι υγειές" που λαμβάνει χώρα βεβαίως αφού ψυχή και σώμα ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΧΩΡΙΣΤΑ και κάθε μελέτη προς τον ένα μόνο παράγοντα θα αποτελέσει έρευνα η οποία ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ να ορίσει τελικά ορθά τεκμηριωμένο αποτέλεσμα.

4 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΗ... ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ.. ΕΛΕΓΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ..
    ΑΦΟΥ Η ΨΥΧΗ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ , ΘΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΔΥΟ ΠΟΤΑΜΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΘΕΙ ΑΠΟ ΔΙΨΑ ΝΑ ΠΙΕΙ ΝΕΡΟ...ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΤΑΜΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΥΛΑΧΤΟ...ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΕΜΠΡΟΣ...ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΛΑΧΤΑΡΑ ΝΑ ΠΙΟΥΝ ΣΤΟ ΑΦΥΛΑΧΤΟ ΠΟΤΑΜΙ...ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΥΠΝΕΣ ΟΜΩΣ,ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΡΩΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΡΟΣΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΦΥΛΟΥΝ..ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ..ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΕΙ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΝΕΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΙ...ΜΑ ΟΙ ΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗ ΔΙΨΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΞΕΘΥΜΑΝΟΥΝ,ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ...
    ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ...
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΑΥΤΟ...
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΩΡΓΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΤΙΚΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΚΛΗΡΟ ΤΡΟΠΟ. ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΑ ΠΕΡΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ.ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ.ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην προσπαθεις να μαθεις σαν τρελος γτ θα χασεις τ παιχνιδη!, αφησε το σωμα σου,κοιτα πιο ανοιχτα γυρω σου κ θα τα νιωσεις!!!..επισης η δυσκολη ζωη σου σιγουρα θα εχει στιγμες μ τν ψυχη σου ;).. Ισως καποια δυσκολη στιγμη να εκλαψες,το κλαμα δακρυ τ ειναι απορησες??;) μηπως θ μπορουσε να ειναι κομματο τσ ψυχης μας που παιρνει υλη και βγαινει εξω ;)??

      Διαγραφή
    2. Ναι φίλε μου...χρειάζεται ανάλυση το πως και το γιατί...σε ότι αφορά την σχέση ύλης ψυχής και το δάκρυ...

      Διαγραφή

Συμπαντική φιλοσοφία της απόλυτης πραγματικότητας

Πριν ξεκινήσω αυτήν την πραγματεία θέλω να θυμίσω τα λόγια ενός μεγάλου επιστήμονα που θεωρήθηκε τρελός στην εποχή του, όπως και ο γράφων ...